Kako izvršni direktor LinkedIna upravlja sa više od 14.000 zaposlenih?

M.D.
Dec 28 2021

Džefri Vejner je američki biznismen, poznat po funkciji izvršnog direktora poslovne društvene mreže LinkedIn.

U ovoj kompaniji se nalazi od decembra 2008. godine kada je bio na funkciji privremenog predsednika, da bi 2016. godine odigrao ključnu ulogu u akviziciji LinkedIn-a od strane Microsofta za 26 milijardi dolara.

Pre ovog angažmana, Vejner je više od sedam godina bio na različitim rukovodećim pozicijama u kompaniji „Yahoo!“, gde je vodio tim od preko 3.000 zaposlenih i upravljajući proizvodima koji dosežu preko 500 miliona korisnika.

Vejnera je prema Glassdoor-u proglašen jednim od najboljih izvršenih direktora za 2018. godinu. Tajna njegovog uspeha u ovom poslu je, kako i sam ističe – empatija.

„Saosećanje je ono što razlikuje dobre od loših lidera. Ono ne samo da može promeniti vašu karijeru, već i čitav život“, dodaje.

Vejner inspiraciju pronalazi u Dalaj Laminoj filozofiji i pokušava da je primeni u svakodnevnom poslovanju. On veruje da „saosećajno upravljanje nije samo bolji način da se izgradi tim, već je i bolji način da se izgradi kompanija“.

Štaviše, saosećajno vođstvo podrazumeva preduzimanje akcija i pomaganje zaposlenima da se osećaju bolje. Jer, kada se zaposleni dobro osećaju, benefiti se odražavaju na čitavu organizaciju.

Ono što Vejner takođe ističe da mu pomaže u svakodnevnom poslu i vođenju preko 14.000 zaposlenih jeste 90 minuta dnevno treniranja, kao i spontani razgovori sa svojim saradnicima.

Bez obzira na užurbani raspored i pregršt obaveza koje ima u toku jednog radnog dana, on bez izuzetka odrađuje svoje treninge, jer smatra da na ovaj način pospešuje svoju kreativnost i produktivnost. Sudeći po njegovim rezultatima, ispravnost ovakvog načina rukovođenja i funkcionisanja u ogromnom sistemu se ne dovodi u pitanje.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik